Изоставените деца на България

Пак за „Великолепната шесторка“ януари 3, 2008

Информационният портал за благотворителност „БгБлаго“ съобщава днес, че телевизионното шоу „Великолепната шесторка“ ще се излъчва от 14 януари до 21 февруари. Зрителите ще гласуват за любимо изпълнение чрез смс, а събраните средства ще бъдат предоставени на УНИЦЕФ за изпълнението на плана за извеждане на децата от дома в Могилино.

Открити са и дарителски сметки за дома.

 

6 Responses to “Пак за „Великолепната шесторка“”

  1. lavender Says:

    pak prodaljavam da sam na mnenie,che tova e gavra s decata.

    Boikot na kampaniata!!!!!!!

  2. И аз мисля, че това е едно чудовищно лицемерие!

  3. vanilla Says:

    Сега… ако направим бойкот на кампанията, минатите пак ще са децата. Нека има кампании, но не САМО КАМПАНИИ. Аз, за моя грешка, пропуснах концерта; исках да видя за какво точно иде реч. И дали има някой, който да СЛЕДИ НАИСТИНА къде отиват средствата.

  4. babykristal Says:

    Vanilla,
    Може би е по-добре да гледаш първо концертите и тогава да коментираш и бойкотираш. Всъщност освен, че „бойкотираш“ и пишеш отровни коментари, не виждам нещо конструктивно и положително.
    Всъщност децата ще спечелят, а няма да загубят – бъди сигурна. вместо губене на време в безсмислено писане можеш да измислиш нещо реално. Просто предложение!

  5. Анонимен Says:

    Следях редовно предаването „Великолепната Шесторка”, когато го излъчваха по БТВ, но чак сега се осмелявам да напиша коментар.Оспях да се усмеля, когато на финала на предаването Тити каза, че се радва защото всички българи ги е боляло за децата в Могилино, дори по различен начин.Но мен и другите хора, които споделят моята съдба, ни заболя много повече. Боли ме за децата от Могилино и ме боли и за себе си, защото те имат вашата подкрепа, подкрепата на цяла България. Сега и аз ви моля за тази подкрепа.Най-лошото в моя случай е, че имам огромни възмойности да развивам способностите си, да уча и един ден да мога сама да изкарвам прехраната си. Бог е решил да се родя в прекалено бедно семейство, понякога парите не стигат дори за хляб, камоли за нужните ми помагала в училище.
    Не искам да продължавам да пиша, защото ме е стах да не ме помислите за измамница, но Господ ми е свидетел че казвам истината. Моля ви помогнете ми да живея по-добре…BIC код-STSABGSF, IBAN-97STSA93000014500232

  6. mogilino Says:

    Анонимен, какъв е точно проблемът Ви?


Вашият коментар

